Visualitzacions de pàgina l'últim mes

divendres, 5 de desembre del 2008

ARRIBA UN PONT SENSE DEURES!!!

Sembla estrany però aquest cap de setmana no hi ha deures... serà que el fred m'afecta???
Penso que això m'ho hauré de fer mirar...
Per si alguna mare no us creu, SÍ MARES i PARES AQUEST CAP DE SETMANA NO HI HA DEURES!! ha estat un premi quan s'han guanyat per portar-se bé quan jo no estic amb ells a classe!

Però el que si heu de fer és repassar català, castellà i m. social, que pot caure algun control sopresa.......


BON CAP DE SETMANA LLARG A TOTS!!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

heeeeeeeeeeee un finde semana sense deures ai lidia qe ens ho mereixem heee o no? Gràcies per avisarnos si ens dius qe estudiessim es qe aura exam sorpressa pero ara ja no sera sorpresa pq si em destudiar

Anònim ha dit...

lidia els auries de tisa tota la classe sense teures aisi potrien tescansa.

Anònim ha dit...

gracies per el dels examens

Anònim ha dit...

O SENTO LA D'ABANS DEL MISSATGE ANTERIOR SÓC JO QUE HE POSAT ANÒNIM

Anònim ha dit...

un altre fin de setmana sense deures !!!!!!!jejejejejejejejejeejeje