Visualitzacions de pàgina l'últim mes

dimecres, 24 de juny del 2009

GRADUACIÓ!!!!


Bé doncs, sembla que encara que no vulguem, en aquesta vida tot arriba. Els "meus" alumnes se'n van cap a l'institut després de 4 anys junts!!
Què dir... doncs que han estat 4 anys genials, 4 anys en els que hem viscut molt i hem disfrutat encara més!!
Sens dubte ens anirem veien i ja sabeu que em teniu ben a prop per qualsevol cosa que us faci falta!!
Espero que arribeu ben lluny, vosaltres podeu!!!

Un petó molt gran a tots i, de cada a l'institut, "a por ellos que son pocos i covardes"!!!

Per veure algunes fotos podeu clicar aquí

8 comentaris:

Sandra ha dit...

Ja se que és una tonteria, però el primer dia que vam tindre vacances ja us trovaba a faltar, ja se que és una tonteria però ja saveu com soc jo!!!! Un petò, us bull un munt!!!!! Adeu...

annetta ha dit...

Sandra jo tambe!!!Tambe trobo a faltar els deures de la Lídia!!
AAAA!!!!! I recordeu que el dia 14 de juliol a les 20'30 al mosset per fer un sopar!!! aviseu-me pel blog, pel msn o trucant-me.
Sobretot abans del dia 10!!!!

anna ha dit...

AAAAAAAAAA! truqueu-me al 671772791

la kukuchumusu ha dit...

aaaa!!!! ... Que anava a dir¿? Bé és gual el cas és que us volia donar una abraçada a tots però com que a tots no us he vist se l'envio!!XDXDXDXD
I als que venen al sopar... ja ens veurem!!!

Atentament:

Mireia

cristinetta ha dit...

ola lidia on et posses desde qe vam acavar el curs no te vist.



pd:cada vegada qe llegeixo el diuctat qe ens vas fer em posso a plorar :( vindras al sopar lidia??????????????

anna ha dit...

Lidía no felicites els cumples!!!
Ens ho vas prometre!!!
Jo, ja ho sabia per mantenia les il·lusions!!!

Lídia ha dit...

Anna, no els tinc tots!! durant el curs ereu vosaltres mateixos qui em recordaveu els aniversaris que estaven per arribar... Ho sento guapa!!!

Anònim ha dit...

ola xics lidia et trobo a faltar i valtros tambe amicssss





isaaac marin medina