Visualitzacions de pàgina l'últim mes

dissabte, 20 de març del 2010

LA RUT, MANEL I DENÍS A LES FALLES!!

Denís.
Com cada any, els de la Comunitat Valenciana, celebren les falles.
Jo i la meva família sempre anem vestits de "falleros" i recorrem els carrers de Burriana. Les xiquetes porten un ram de flors i els xiquets porten una pica i flors enganxades dalt de la pica.
Els Valencians tiren coets i més coets per celebrar la festa ja que tirar coets dona bastant d'èxit. Es una expèriencia divertida i innoblidable.
Quan acaba la festa els valencians es despedeixen de les festes tirant la gran mascletà!!

Rut i Manel.
Les passades falles va tenir la oportunitat d'anar-les a veure. En vam veure moltes entre tantes de boniques. Havien les infantils i les majors (PETITES I GRANS)

MANEL: Ni havia una que no em va convèncer gaire: era com una espècie de bussejadora o alguna cosa així.

RUT: La veritat és que a mi em va agradar força, és més em van agradar totes.

M: No sé,però les infantils em van agradar més que les majors, i el millor va ser l'espectacle de la plaça: LA MASCLETÀ!!!

R: Sí la traca final va ser la millor, ara que... vaig sortir d'allí amb molta sordera!

M: Aquesta ha estat la meva segona o tercera mascletà ja que també he vist les de Segorbe.

R: Bé, això és el que us voliem dir, fins la pròxima.


PD: trrrrrrrrrrracacacacata trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrapam catatrrrrrra!

Per veure les fotos, com sempre AQUÍ!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Així m'agrada.... A XALAR!!!!!!