Visualitzacions de pàgina l'últim mes

dimarts, 25 de maig del 2010

QUINA PASSADA DE COLÒNIES!!!!!!!!!!!!!!!

Som la Carmen i Ramon i ara us explicarem el que vam fer a les Colònies.

El dia 17 de maig vam marxar a les 9:30h. Primer vam passar per la fàbrica de galetes de "Riflacli" i allí vam veure com les feien i en vam poder menjar algunes. Després d'haver comprat algunes capses de galetes, vam agafar l'autobús i vam marxar cap a Poblet, on teniem la casa de colònies.

Quan vam arribar ens vam instal·lar i vam inspeccionar la casa: les habitacions, el menjador, el bany, les pistes... (no s'acabava mai, allò és inmens).
Després de 4 a 7 vam fer unes activitats amb berenar inclós. En acabar ens vam dutxar, vam sopar i per la nit vam fer l'activitat d'agents i espies, de 9.30 a 11h, i ens ho vam passar molt bé. Després vam anar a buscar el ''gambosí'' amb els mestres pel bosc però no el vam trobar (creiem que és una tontada dels mestres per arribar a les habitacions més cansats). La Rut i moltes xiquetes més tenien molta por i volien tornar a les habitacions. Quan anavem pel bosc ens va sortir un home descalç i tots ens vam espantar molt, fins i tot els mestres, que no ho tenien previst!!! (ja els hi està bé!!)

El següent dia, ens vam aixecar a les vuit del matí i vam baixar a esmorzar.
Després d'esmorzar vam fer lliure i a continuació ens vam reunir per fer les activitats amb els monitors fins a la una i va ser quan vam anar a dinar.
En acabar de dinar vam fer lliure fins a les quatre que vam anar amb els monitors a fer les activitats de la tarda.
Per la nit, després d'una bona dutxa i de posar-nos ben guapos, vam anar a sopar i després a la DISCOTECAç11 a moure una mica l'esquelet.
Finalment, a dormir, molt cansats de tot el sant dia sense parar.

Quan ens vam despertar el dimecres al matí vam veure que teniem la cara pintada i també portavem gomets per tota la cara (pensem que van ser els nostres mestres però ells ho neguen... ja ho descobrirem), ens ho vam rentar, vam fer la maleta i vam baixar a esmorzar.
Després, un altre cop vam anar amb els monitors a fer jocs fins la una que vam anar a dinar. Després de dinar, una estona de lliure amb els monitors i... per desgràcia ens va tocar marxar.

Van ser unes colònies molt molt divertides i ens ho vam passar molt bé. No vam parar ni un moment de fer activitats i jocs però encara en voliem més (tot i que per la nit estavem "derrotats". Quan vam arribar a casa, molts vam caure "morts" de cansament al sofà!!!

Esperem que l'any que ve ho poguem repetir i sigui igual de divertit!!

Per veure les fotos tan xules que tenim, podeu fer clic AQUÍ!!!!! Per cert, d'aquí uns dies, penjarem unes fotos més divertides...

sara alumna ha dit...

pues si van ser del millor xules,divertides...una experiencia innoblidable

cristina porras ex alumna de la lidia ha dit...

on vau anar de colonies?